Закон України «Про рекламу» визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.
Відповідно до 26 статті Закону України «Про рекламу», державний контроль за дотриманням законодавства про рекламу захисту прав споживачів реклами на території м. Херсона та Херсонської області здійснює Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.
Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області інформує, статтею 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» визначено:
- Мовою реклами в Україні є державна мова.
- У друкованих засобах масової інформації, що видаються однією з офіційних мов Європейського Союзу, допускається розміщення реклами тією мовою, якою видається такий друкований засіб масової інформації.
- Мовою реклами на телебаченні і радіо є державна мова.
Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.
Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Разом з тим інформуємо, що вищезазначена стаття набирає чинності 16 січня 2020 року.
05.12.2019
Державна мова у сфері реклами
Закон України «Про рекламу» визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.
Відповідно до 26 статті Закону України «Про рекламу», державний контроль за дотриманням законодавства про рекламу захисту прав споживачів реклами на території м. Херсона та Херсонської області здійснює Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.
Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області інформує, статтею 32 Закону України «Про забезпечення функціонування української мови як державної» визначено:
Мовою реклами, що розповсюджується телерадіоорганізаціями закордонного мовлення, телерадіоорганізаціями, які здійснюють мовлення однією або кількома офіційними мовами Європейського Союзу, поряд з державною мовою можуть бути офіційні мови Європейського Союзу.
Особливості використання в рекламі кримськотатарської мови, інших мов корінних народів, національних меншин України встановлюються законом щодо порядку реалізації прав корінних народів, національних меншин України.
Разом з тим інформуємо, що вищезазначена стаття набирає чинності 16 січня 2020 року.