22.06.2017р. Верховною Радою України прийнятий закон “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” №2119-VIII (далі – Закон), який набув чинності з 02.08.2017р.
Відповідно до зазначеного Закону, повірка індивідуальних приладів обліку гводи з 01.01.2018р. є платною послугою!
Згідно п.6 ст.1 Закону, прилад обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання, є вузлом розподільного обліку відповідної комунальної послуги.
Згідно п.2 ст.6 Закону, обслуговування (опломбування/розпломбування, періодична повірка, демонтаж/транспортування та монтаж) вузлів розподільного обліку здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку.
У зв’язку з прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснила коригування тарифів та вилучила із структури витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою розподільних (квартирних) засобів обліку.
Відтак, починаючи з січня 2018 року, повірка/обслуговування/заміна вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) здійснюється за рахунок власників таких вузлів, тобто за рахунок коштів споживачів.
Споживач отримує повідомлення, в якому зазначено, що у приладу обліку ГВП (лічильник гарячого водопостачання) закінчився термін повірки.
Протягом одного календарного місяця, з моменту отримання повідомлення, мешканець повинен здійснити повірку приладу обліку у два способи:
І спосіб
- Викликати контролера комунального підприємства (тепло- , водопостачальника) та подати заявку для розпломбування лічильника. Факт розпломбування підтверджується актом, який складає контролер.
- Після розпломбування мешканець може самостійно демонтувати лічильник та принести його до витратомірної лабораторії підприємства, пред’явивши при цьому акт розпломбування.
- Після того, як споживач звертається до лабораторії, йому видається квитанція, за якою потрібно здійснити оплату (реквізити вказані у квитанції, сплачувати можна у будь-якому банку). Повірений лічильник видається при пред’явленні квитанції про сплату.
- Після повірки лічильник потрібно встановити та знову викликати контролера для опломбування лічильника та фіксації показів на момент встановлення.
ІІ спосіб
Ви можете одразу звернутися до витратомірної лабораторії постачальника комунальної послуги, залишити заявку та отримати повний супровід від моменту розпломбування до заключного етапу – опломбування повіреного лічильника та фіксації його показів представниками підприємства.
18.11.2019
До уваги мешканців багатоквартирних будинків!
22.06.2017р. Верховною Радою України прийнятий закон “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання” №2119-VIII (далі – Закон), який набув чинності з 02.08.2017р.
Відповідно до зазначеного Закону, повірка індивідуальних приладів обліку гводи з 01.01.2018р. є платною послугою!
Згідно п.6 ст.1 Закону, прилад обліку, що забезпечує індивідуальний облік споживання, є вузлом розподільного обліку відповідної комунальної послуги.
Згідно п.2 ст.6 Закону, обслуговування (опломбування/розпломбування, періодична повірка, демонтаж/транспортування та монтаж) вузлів розподільного обліку здійснюється за рахунок власників таких вузлів обліку.
У зв’язку з прийняттям Закону України “Про комерційний облік теплової енергії та водопостачання”, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг здійснила коригування тарифів та вилучила із структури витрати, пов’язані з обслуговуванням та повіркою розподільних (квартирних) засобів обліку.
Відтак, починаючи з січня 2018 року, повірка/обслуговування/заміна вузлів розподільного обліку води (квартирних лічильників) здійснюється за рахунок власників таких вузлів, тобто за рахунок коштів споживачів.
Споживач отримує повідомлення, в якому зазначено, що у приладу обліку ГВП (лічильник гарячого водопостачання) закінчився термін повірки.
Протягом одного календарного місяця, з моменту отримання повідомлення, мешканець повинен здійснити повірку приладу обліку у два способи:
І спосіб
ІІ спосіб
Ви можете одразу звернутися до витратомірної лабораторії постачальника комунальної послуги, залишити заявку та отримати повний супровід від моменту розпломбування до заключного етапу – опломбування повіреного лічильника та фіксації його показів представниками підприємства.