З 17 вересня поточного року у Горностаївському районі розпочалися комісійні обстеження дитячих навчальних закладів з метою попередження виникнення гострих кишкових інфекцій. У роботі комісії взяли участь фахівець Горностаївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області та представники відділу освіти Горностаївської селищної ради. Загалом обстежено 8 навчальних закладів на території Горностаївської об’єднаної громади, роботу яких з даного напрямку визнано задовільною. На належному рівні організоване харчування дітей, витримується температурний режим, заклади забезпечені миючими та дезінфікуючими засобами. Для покращення якості питної води встановлені фільтри в 6 дитячих закладах. Проте є необхідність проведення додаткових заходів щодо покращення матеріально-технічної бази дошкільних закладів, які узагальнені у довідці голові селищної ради.
Наразі робота з даного напрямку триває на території Костянтинівської об’єднаної громади.
18.09.2019
Розпочато комісійні обстеження дитячих навчальних закладів у Горностаївському районі
З 17 вересня поточного року у Горностаївському районі розпочалися комісійні обстеження дитячих навчальних закладів з метою попередження виникнення гострих кишкових інфекцій. У роботі комісії взяли участь фахівець Горностаївського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області та представники відділу освіти Горностаївської селищної ради. Загалом обстежено 8 навчальних закладів на території Горностаївської об’єднаної громади, роботу яких з даного напрямку визнано задовільною. На належному рівні організоване харчування дітей, витримується температурний режим, заклади забезпечені миючими та дезінфікуючими засобами. Для покращення якості питної води встановлені фільтри в 6 дитячих закладах. Проте є необхідність проведення додаткових заходів щодо покращення матеріально-технічної бази дошкільних закладів, які узагальнені у довідці голові селищної ради.
Наразі робота з даного напрямку триває на території Костянтинівської об’єднаної громади.