Вимоги до реклами у друкованих ЗМІ

Одним із популярних та ефективних засобів розповсюдження реклами є її розміщення у друкованих ЗМІ, завдяки чому можливо поширити інформацію про особу чи товар, сформувати або підтримати обізнаність споживачів реклами та їх інтерес до даної особи чи товару.

Обсяг реклами у газетах, журналах тощо встановлюється самостійно. Але відповідно до Закону України «Про рекламу» є певні вимоги до реклами в друкованих ЗМІ:

-реклама про знижку цін на продукцію, про розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення знижки цін на продукцію, розпродаж, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару;

-інформація про ціни на товари, тарифи на послуги, наведені у рекламі, яка розміщується чи розповсюджується на території України, зазначається виключно у гривні;

-забороняється в рекламі про вакансії (прийом на роботу) зазначати вік кандидатів, пропонувати роботу лише жінкам або лише чоловікам, за винятком специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі; висувати вимоги, що надають перевагу жіночій або чоловічій статі, представникам певної раси, кольору шкіри (крім випадків, визначених законодавством, та випадків специфічної роботи, яка може виконуватися виключно особами певної статі), щодо політичних, релігійних та інших переконань, членства у професійних спілках або інших об’єднаннях громадян, етнічного та соціального походження, майнового стану, місця проживання, за мовними або іншими ознаками);

-забороняється розповсюджувати рекламу з послуг ворожіння та гадання;

-у рекламі лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації забороняється участь лікарів та інших професійних медичних працівників, а також осіб, зовнішній вигляд яких імітує зовнішній вигляд лікарів;

-реклама лікарських засобів, медичних виробів, методів профілактики, діагностики, лікування і реабілітації повинна містити текст попередження такого змісту: «Самолікування може бути шкідливим для вашого здоров’я», що займає не менше 15 відсотків площі (тривалості) всієї реклами.

Фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області постійно проводять моніторинг реклами у друкованих ЗМІ та наголошують: у разі, якщо споживачем виявивлено порушення Закону України «Про рекламу», необхідно обов’язково звертатися до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області.