До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшла на розгляд скарга мешканки м. Херсона щодо неякісного надання платних послуг по укорочуванню рукав шуби з натурального хутра (норки) італійського виробництва вартістю 136,4 тис.грн. Надана послуга була з порушенням технології, після вкорочення рукав місцями розходились шви з’єднання та інше. Для розгляду скарги споживача спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області була здійснена позапланова перевірка ательє.
Перевіркою встановлено порушення Правил побутового обслуговування населення, Інструкції щодо надання послуг з ремонту і пошиття швейних і хутряних виробів, виробів із шкіри, головних уборів. Для розгляду скарги був організований так званий «круглий стіл» до участі в якому були запрошені власниця ательє, майстер, який надавав послугу, споживач. Для підтвердження факту неякісного надання послуг необхідно було провезти незалежну експертизу,як те передбачено ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів».
Однак в Херсонській області відсутні експерти в даній галузі. Під час проведення круглого столу, сторонами була досягнута домовленість , згідно з якою ательє компенсувало споживачу ринкову вартість необхідної кількості хутра у сумі 7,92 грн. та повернуло вартість послуги у сумі 0,4 тис.грн. Розглядом скарги споживач задоволений. За результатами перевірки господарюючий суб’єкт буде притягнений до адмінвідповідальності та будуть застосовані адміністративно-господарські стягнення передбачені ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» у розмірі 50% вартості наданої послуги – 0,2 тис.грн.
Щодо неякісного надання платних послуг.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшла на розгляд скарга мешканки м. Херсона щодо неякісного надання платних послуг по укорочуванню рукав шуби з натурального хутра (норки) італійського виробництва вартістю 136,4 тис.грн. Надана послуга була з порушенням технології, після вкорочення рукав місцями розходились шви з’єднання та інше. Для розгляду скарги споживача спеціалістами управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області була здійснена позапланова перевірка ательє.
Перевіркою встановлено порушення Правил побутового обслуговування населення, Інструкції щодо надання послуг з ремонту і пошиття швейних і хутряних виробів, виробів із шкіри, головних уборів. Для розгляду скарги був організований так званий «круглий стіл» до участі в якому були запрошені власниця ательє, майстер, який надавав послугу, споживач. Для підтвердження факту неякісного надання послуг необхідно було провезти незалежну експертизу,як те передбачено ст.17 Закону України «Про захист прав споживачів».
Однак в Херсонській області відсутні експерти в даній галузі. Під час проведення круглого столу, сторонами була досягнута домовленість , згідно з якою ательє компенсувало споживачу ринкову вартість необхідної кількості хутра у сумі 7,92 грн. та повернуло вартість послуги у сумі 0,4 тис.грн. Розглядом скарги споживач задоволений. За результатами перевірки господарюючий суб’єкт буде притягнений до адмінвідповідальності та будуть застосовані адміністративно-господарські стягнення передбачені ст.23 Закону України «Про захист прав споживачів» у розмірі 50% вартості наданої послуги – 0,2 тис.грн.