Показники роботи сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів  за перший квартал 2019 року

Відповідно до статті 26 Закону України «Про рекламу» від 03 липня 1996р. №270/96 Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області постійно здійснюється контроль за дотриманням законодавства про рекламу у сфері зовнішньої, друкованої реклами, реклами на радіо та телебаченні.

Головним управлінням Держпродспоживслужби в Херсонській області за 1 квартал 2019 року заведено 29 справ по фактам порушень вимог рекламного законодавства. За результатами розгляду справ застосовано штрафних санкцій на суму 22,564 тис. грн, сплачено у добровільному порядку – 14,064 тис. грн. Так, під час здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу у сфері зовнішньої реклами спеціалістами сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області протягом 2019 року було зафіксовано розповсюдження зовнішньої реклами з порушенням частини 5 статті 8 Закону України «Про рекламу», а саме: реклама про знижку цін на продукцію або розпродаж повинна містити відомості про місце, дату початку і закінчення розпродажу/знижки цін на продукцію, а також про співвідношення розміру знижки до попередньої ціни реалізації товару. Протягом звітного періоду прийнято 5 рішень про визнання реклами недобросовісною, 2 рішення про зупинення її розповсюдження.

Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області тісно співпрацює з управлінням естетики та зовнішньої реклами Херсонської міської ради, а також, згідно зі статтею 29 Закону України «Про рекламу», з ГО «Українська Асоціація Маркетингу» та Департаментом сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми Міністерства соціальної політики України з метою отримання незалежної експертизи щодо відповідності реклами вимогам законодавства України.