Метою Концепції є створення нової моделі захисту прав споживачів в Україні, яка відповідала б потребам сучасної ринкової економіки, гарантувала безпечність продукції, що вводиться в обіг.
У зв’язку з цим основними завданнями є :
- Формування свідомого споживача
- Забезпечення в обіг лише безпечної та якісної продукції
- Реформування контрольно-наглядових функцій держави у сфері захисту прав споживачів
Реалізація Концепції передбачається за такими напрямами:
- удосконалення законодавства з питань захисту прав споживачів, державного ринкового нагляду та контролю;
- роз’яснення законодавства у сфері захисту прав споживачів населенню через засоби масової інформації, навчальні заклади, підтримка громадських об’єднань споживачів, впровадження інформаційних систем державного ринкового нагляду про виявлену небезпечну продукцію;
завершення процесу реформування органів державного ринкового нагляду та захисту прав споживачів, систематизація та координація діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо захисту прав споживачів, підвищення кваліфікації фахівців у сфері захисту прав споживачів, фінансове та матеріально-технічне забезпечення відповідних органів.
07.04.2017
29 березня 2017 року Кабінет Міністрів України ухвалив постанову «Про схвалення Концепції державної політики у сфері захисту прав споживачів на період 2020 року».
Метою Концепції є створення нової моделі захисту прав споживачів в Україні, яка відповідала б потребам сучасної ринкової економіки, гарантувала безпечність продукції, що вводиться в обіг.
У зв’язку з цим основними завданнями є :
Реалізація Концепції передбачається за такими напрямами:
завершення процесу реформування органів державного ринкового нагляду та захисту прав споживачів, систематизація та координація діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування щодо захисту прав споживачів, підвищення кваліфікації фахівців у сфері захисту прав споживачів, фінансове та матеріально-технічне забезпечення відповідних органів.