Реклама ХХІ сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами

25 жовтня 2018 року у м. Київ пройшов Міжнародний форум «Реклама ХХІ сторіччя. Стандарти недискримінаційної реклами», участь в якому взяли фахівці Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області. Організаторами заходу виступили ГО «Українська Асоціація Маркетингу», Індустріальний Гендерний Комітет по Рекламі, Департамент сімейної, гендерної політики та протидії торгівлі людьми Міністерства соціальної політики України та Представництво Фонду ім. Фрідріха Ебера в Україні.

Форум зібрав експертів міжнародних професійних рекламних об’єднань, провідних фахових асоціацій України, представників органів влади, рекламних агенцій, бізнесу, дослідницьких центрів та громадських діячів.

Робота форуму складалася з трьох панельних дискусій:

-світові тренди в рекламі;

-законодавчі ініціативи. Основні пропозиції до Закону України «Про рекламу»;

-«світлий» та «темний бік» української реклами: «професіоналізм» проти «дискримінації».

Під час заходу обговорювалися питання визначення дискримінаційної реклами, практик попередження її створення та розповсюдження, розкриття стандартів недискримінаційної реклами, новітніх трендів рекламної індустрії та обміркування останніх досліджень у сфері споживання рекламної продукції, гендерних стереотипів та їх впливу на реальне життя.

Результатом заходу стало набуття певного досвіду та підвищення фахового рівня учасників форуму, а також можливість залучення до подальшої співпраці інших Всеукраїнських партнерів, що спеціалізуються на рекламній індустрії.