Якщо Вас обкурюють в ресторані
Відповідно до ст..13 Закону України « Про заходи щодо попередження та зменшення вживання тютюнових виробів і їх шкідливого впливу на здоров’я населення » – курити в закладах ресторанного господарства в Україні заборонено. Відповідне законодавче обмеження почало діяти ще в грудні 2012 р.
За цей час не курити у приміщеннях стало соціальною нормою, яка позитивно сприймається у суспільстві.
Дієвим способом захисту споживчих прав є написання скарг на заклади-порушники до Держпродспоживслужби у Херсонській області. Щоб захистити своє право на чисте повітря, Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області пропонуємо наступну схему дій:
По-перше, під час відвідування закладу ресторанного господарства у разі виявлення факту куріння тютюнових виробів, кальяну та електронних сигарет у приміщенні закладів вимагайте книгу скарг і запишіть свою пропозицію або скаргу на те, що у приміщенні курять. Книга скарг є офіційним документом, але вона не є підставою для накладання штрафу. Через книгу скарг можна домогтися спілкування з адміністрацією, зясувати власника закладу, точну адресу.
По-друге, напишіть скаргу до Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області. Зразок скарги додається.
Нещодавно було надано можливість споживачам подавати скарги в електронному форматі, і скарга, надіслана з комп’ютера або мобільного, має таку ж юридичну силу, як і паперовий документ. Це нововведення значно полегшує комунікацію споживачів, клієнтів і контролюючих органів. Тобто звернутися до контролюючих органів зі скаргою можна такими шляхами:
- надіслати скаргу на електронну адресу Держпродспоживслужби в Херсонській області : kherson_consumer@dpss-ks.gov.ua
- надіслати скаргу поштою на адресу: вул.Перекопська,17 , м. Херсон, 73000
- У тексті скарги необхідно вказати юридичну особу, фактичну адресу суб’єкта господарювання. Без зазначення цієї інформації розглянути Вашу скаргу не не представиться можливим.
Зясувати цю інформацію споживач може на фіскальному чеку , у ліцензії та у книзі скарг і пропозицій, що міститься у куточку споживача закладу та має бути надана на вимогу клієнта.