Державна мова у сфері реклами

Звертаємо увагу рекламодавців, виробників та розповсюджувачів реклами на необхідність дотримання вимог рекламного законодавства при замовленні, виробництві та розповсюдженні реклами.

Основним нормативно-правовим актом, який регулює рекламну діяльність в Україні є Закон України «Про рекламу» (далі – Закон).

Цей Закон визначає засади рекламної діяльності в Україні, регулює відносини, що виникають у процесі виробництва, розповсюдження та споживання реклами.

Здійснення повноважень щодо контролю за рекламою статтею 26 Закону покладено на центральний орган виконавчої влади, що реалізує державну політику у сфері державного контролю за додержанням законодавства про захист прав споживачів, – щодо захисту прав споживачів.

На території Херсонської області повноваження щодо контролю за рекламою здійснює Головне управління Держпродспоживслужби в Херсонській області (далі Головне управління).

Головне управління інформує, що відповідно до статті 6 Закону мовою реклами є державна мова.

Головним управлінням сумісно з Управлінням маркетингу міста і туризму Херсонської міської ради встановлено в м. Херсоні випадки розміщення реклами з порушеннями діючого законодавства по даним фактам Головним управлінням винесені рішення про початок розгляду справ про порушення законодавства про рекламу.