22 грудня 2023 року, фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області взяли участь у засіданні виїздної колегії з підведення підсумків роботи у 2023 році. Захід відбувся у смт Великій Олександрівкі на базі Бериславської районної державної лікарн ветеринарної медицини.
Також, до засідання долучились представники Херсонської, Бериславської районної державної лікарні ветеринарної медицини та Херсонської регіональної державної лабораторії ім. професора Л.С.Ценковського.
Присутні обговорили питання відновлення роботи в продовж цілого року, можливості підвищення якості обслуговування населення, а також новітні електронні послуги, впроваджені впродовж 2023 року.
У ході засідання державні службовці також проаналізували основні показники діяльності та визначили стратегічні напрями роботи на 2024 рік.
За підсумками засідання, учасники окреслили можливі напрями співпраці та новації сьогодення, які потребують розробки та впровадження для удосконалення обслуговування громадян.
Працівники взяли участь у виїздній колегії Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонскій області
22 грудня 2023 року, фахівці Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області взяли участь у засіданні виїздної колегії з підведення підсумків роботи у 2023 році. Захід відбувся у смт Великій Олександрівкі на базі Бериславської районної державної лікарн ветеринарної медицини.
Також, до засідання долучились представники Херсонської, Бериславської районної державної лікарні ветеринарної медицини та Херсонської регіональної державної лабораторії ім. професора Л.С.Ценковського.
Присутні обговорили питання відновлення роботи в продовж цілого року, можливості підвищення якості обслуговування населення, а також новітні електронні послуги, впроваджені впродовж 2023 року.
У ході засідання державні службовці також проаналізували основні показники діяльності та визначили стратегічні напрями роботи на 2024 рік.
За підсумками засідання, учасники окреслили можливі напрями співпраці та новації сьогодення, які потребують розробки та впровадження для удосконалення обслуговування громадян.