Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, на минулому тиждні, було огранізовано семінар на тему: «Стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКГ, ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами».
Від Головного Управління Держпродспоживслужби в Херсонській області у заході взяв участь фахівець сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами.
На семінарі фахівці територіальних органів Держпродспоживслужби обмінялись досвідом щодо стану контролю за розповсюдженням дискримінаційної реклами за ознакою статі та ефективності використання експертиз реклами, проведених громадською організацією «Українська асоціація маркетингу».
Також під час заходу було представлено презентацію «Підсумки роботи Держпродспоживслужби за 2022 рік», проведено лекцію «Реклама як складова системи маркетингових комунікацій» та навчальні вправи, розглянуто питання використання сексистського контенту в соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань, обговорено план співпраці на 2023 рік ДПСС, ІГКР та ФФЕ, тощо.
22.05.2023
Попередження появи сексистської реклами
Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів разом з громадською організацією «Українська асоціація маркетингу», Індустріальним Ґендерним Комітетом з Реклами за підтримки Представництва Фонду ім. Фрідріха Еберта в Україні, на минулому тиждні, було огранізовано семінар на тему: «Стратегічна сесія: консолідація зусиль ІГКГ, ДПСС щодо попередження появи сексистської реклами».
Від Головного Управління Держпродспоживслужби в Херсонській області у заході взяв участь фахівець сектору контролю за рекламою, дотриманням антитютюнового законодавства та пробірного контролю Управління захисту прав споживачів та контролю за регульованими цінами.
На семінарі фахівці територіальних органів Держпродспоживслужби обмінялись досвідом щодо стану контролю за розповсюдженням дискримінаційної реклами за ознакою статі та ефективності використання експертиз реклами, проведених громадською організацією «Українська асоціація маркетингу».
Також під час заходу було представлено презентацію «Підсумки роботи Держпродспоживслужби за 2022 рік», проведено лекцію «Реклама як складова системи маркетингових комунікацій» та навчальні вправи, розглянуто питання використання сексистського контенту в соціальній рекламі та у комунікаціях волонтерських об’єднань, обговорено план співпраці на 2023 рік ДПСС, ІГКР та ФФЕ, тощо.