ПАМ’ЯТКА ДЛЯ СПОЖИВАЧА

Пам’ятка споживачу: як діяти у разі порушення Вашого права на обслуговування українською мовою

Форма АКТУ перевірки стану виконання суб’єктом господарювання рішень про вжиття обмежувальних (корегувальних) заходів

Форма АКТУ перевірки додержання вимог щодо представлення продукції за місцем проведення ярмарку, виставки, показу чи демонстрації в інший спосіб продукції, що не відповідає встановленим вимогам,*

Форма АКТУ перевірки характеристик продукції*

Якщо ваші права порушені

Якщо Вас обкурюють в ресторані

Вимоги до ваговимірювальної техніки, яка використовується при проведені торговельно-комерційних операцій

Щодо захисту від недостовірних результатів вимірювань

Зразок скарги при порушені метрологічних вимог

Рекомендації споживачам та їх права щодо проведення  гарантійного ремонту

До уваги споживачів

“Куточок споживача”: вимоги до наповнення та практичні рекомендації

До уваги суб’єктів господарювання

Форма звернення про порушення прав споживачів у разі придбання нехарчової продукції

Що робити споживачу, якщо ціни на ціннику і в чекові не співпадають?

До уваги суб´єктів господарювання!