Виховання споживача нового формату

Всі ми, незалежно від віку, статі, освіти і посади, практично з народження є постійними споживачами різноманітних товарів та послуг.

Але чи знають споживачі свої права? Чи вміють їх захищати та відстоювати? На жаль, досвід спілкування з підлітками, зі старшим поколінням свідчить – споживацька обізнаність в суспільстві ще досить слабка. Наші права часто порушуються як виробниками, так і продавцями. А від цього страждає не тільки гаманець, але і здоров’я, і якість нашого життя в цілому.

Фахівці Генічеського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області систематично проводять зустрічі з учнями шкіл з популяризації споживчих знань. Адже нині приходить нове розуміння споживчого руху, коли на перший план виступає активний, освічений споживач, який знає, як захистити свої права .

Так, у лютому 2019 року було проведено зустріч з учнями 8-9 класів загальноосвітніх шкіл Генічеського району, під час якої школярів ознайомили із правовими аспектами захисту прав споживачів та провели опитування на тему “Як ти обираєш товар?”.

Жваву зацікавленість серед юні викликали практичні рекомендації у сфері захисту прав споживачів, адже вони дізнались, які права має споживач і як ними користуватися у повсякденному житті.

Інформаційно-просвітницька діяльність серед школярів триватиме і надалі. Заплановано проведення зустрічей у загальноосвітніх школах м. Генічеська на тему “Споживач: як захистити свої права?”, “Товар обличчям – вивчаємо етикетку”, анкетування та бесіду на тему “Джанк-їжа” та наслідки її вживання”.