До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області зі скаргою звернувся мешканець міста Херсону щодо відмови магазину у поверненні коштів за придбаний ним скутер вартістю 19,3 тис.грн., який не відповідав вимог НД за якістю. У телефонному режимі споживачу були роз’яснені його права передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та з метою оперативного вирішення скарги, було рекомендовано звернутися до магазину з письмовою заявою щодо проведення незалежної експертизи, як те передбачено статтею 17 Закону України «Про захист прав споживачів».
Під час телефонної розмови з керівництвом магазину, спеціалістами були роз’яснені права споживача, передбачені ст.8 та рекомендовано магазину організувати та провести незалежну експертизу згідно зі ст.17 вищезазначеного Закону.
В цей же день споживач зателефонував до управління захисту споживачів і повідомив про вирішення скарги та задоволення його вимог. Магазин повернув споживачу кошти у сумі 19,3 тис.грн. Розглядом скарги та наданою спеціалістами управління допомогою споживач задоволений, претензій до магазину не має.
Своєчасно надана консультація дала можливість споживачу повернути сплачені ним кошти у сумі 19,3тис.грн.
До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області зі скаргою звернувся мешканець міста Херсону щодо відмови магазину у поверненні коштів за придбаний ним скутер вартістю 19,3 тис.грн., який не відповідав вимог НД за якістю. У телефонному режимі споживачу були роз’яснені його права передбачені статтею 8 Закону України «Про захист прав споживачів» та з метою оперативного вирішення скарги, було рекомендовано звернутися до магазину з письмовою заявою щодо проведення незалежної експертизи, як те передбачено статтею 17 Закону України «Про захист прав споживачів».
Під час телефонної розмови з керівництвом магазину, спеціалістами були роз’яснені права споживача, передбачені ст.8 та рекомендовано магазину організувати та провести незалежну експертизу згідно зі ст.17 вищезазначеного Закону.
В цей же день споживач зателефонував до управління захисту споживачів і повідомив про вирішення скарги та задоволення його вимог. Магазин повернув споживачу кошти у сумі 19,3 тис.грн. Розглядом скарги та наданою спеціалістами управління допомогою споживач задоволений, претензій до магазину не має.