Про попередження проявів сексистської реклами говорили на семінарі у м. Києві

7-8 червня 2018 року в м. Києві відбувся семінар на тему: «Попередження проявів сексистської реклами: інструменти місцевих органів влади та взаємодія із громадським суспільством».

Організатори тренінгу: ГО «Українська Асоціація Маркетингу», представництво Фонду імені Фрідріха Еберта в Україні, Проект «Свобода медіа в Україні».

Участь у тренінгу взяли представники Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, фахівці із здійснення контролю за дотриманням законодавства про рекламу територіальних органів Держпродспоживслужби та спеціалісти Міністерства соціальної політики України, а також експерти Індустріального Гендерного Комітету з реклами.

Протягом двох днів розглядалися питання щодо реалізації державної політики забезпечення рівних прав та можливостей, критерії дискримінаційної реклами, співпраця з громадськими організаціями.

Учасники семінару обговорили проблемні питання здійснення контролю за рекламою.

У ході тренінгу визначено алгоритм роботи Індустріального Гендерного Комітету з реклами та Держпродспоживслужби України.