Подяка споживача за допомогу у вирішенні скарги та поверненні коштів

До Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області надійшла на розгляд письмова скарга мешканки  м. Херсону щодо неякісного надання послуг з боку  відділення поштового зв’язку. Під час розгляду скарги було з’ясовано, що поштове відділення за зазначеною у скарзі адресою вже не здійснює господарську діяльність. Зв’язавшись у телефонному режимі з керівництвом компанії  спеціалісти вирішили скаргу споживача шляхом виплати 1000 гривень.

Розглядом скарги споживач задоволений, у письмовій заяві на ім’я начальника Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області Шевченко С.А., висловила велику подяку спеціалістам управління захисту споживачів за допомогу у вирішенні скарги.