З метою недопущення спалахів гострих кишкових інфекцій в закладах дошкільної освіти, відповідно до розпорядження голови Генічеської районної державної адміністрації від 05.03.2018 № 100, в термін з 12 березня 2018 року по 20 березня 2018 року, з залученням спеціалістів Генічеського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, проведено комісійні обстеження дитячих дошкільних закладів Генічеського району.
Встановлено, що в закладах освіти створені необхідні умови по забезпеченню дітей повноцінним харчуванням відповідно до фізіологічних потреб та з дотриманням санітарно – гігієнічних вимог.
Виявлені порушення стосуються питань ведення документації по організації харчування, дотримання правил особистої гігієни та прийому і зберігання харчових продуктів.
За результатами обстежень підготовлені пропозиції по кожному дитячому закладу щодо усунення виявлених порушень та підготовлені інформаційні листи на адреси голів районної, селищних та сільських рад.
Обстеження закладів дошкільної освіти Генічеського району
З метою недопущення спалахів гострих кишкових інфекцій в закладах дошкільної освіти, відповідно до розпорядження голови Генічеської районної державної адміністрації від 05.03.2018 № 100, в термін з 12 березня 2018 року по 20 березня 2018 року, з залученням спеціалістів Генічеського районного управління Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області, проведено комісійні обстеження дитячих дошкільних закладів Генічеського району.
Встановлено, що в закладах освіти створені необхідні умови по забезпеченню дітей повноцінним харчуванням відповідно до фізіологічних потреб та з дотриманням санітарно – гігієнічних вимог.
Виявлені порушення стосуються питань ведення документації по організації харчування, дотримання правил особистої гігієни та прийому і зберігання харчових продуктів.
За результатами обстежень підготовлені пропозиції по кожному дитячому закладу щодо усунення виявлених порушень та підготовлені інформаційні листи на адреси голів районної, селищних та сільських рад.