Інформація повинна бути достовірною та своєчасною

   Згідно з планом роботи Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області спеціалістами управління була здійснена перевірка магазину однієї відомої торгівельної мережі з реалізації взуття у м. Херсоні. Під час проведення планової перевірки з питань дотримання законодавства про захист прав споживачів було встановлено, що все взуття, яке реалізується під відомим брендом фактично виробляється у Китаї. Дізнатись про виробника взуття споживач міг лише придбавши взуття, інформація про товаровиробника зазначається лише на упаковці, на ціннику така інформація відсутня. Інформація є недостовірною і такою що вводить в оману споживачів і порушує права споживачів, передбачені ст.15 Закону України «Про захист прав споживачів» на одержання необхідної, доступної, достовірної та своєчасної інформації про продукцію, що забезпечує можливість її свідомого і компетентного вибору. Спеціалістами Головного управління був заведений протокол про порушення рекламного законодавства, тому що внутрішня реклама на їх думку є недостовірною, не точною та недобросовісною, чим порушено п.1 ст.7; ст.10 Закону України «Про рекламу». Матеріали справи по рекламі були надіслані на експертизу до Всеукраїнської рекламної коаліції. Згідно з отриманим висновком експертизи, інформація розміщена на торгівельному обладнанні, друкованих плакатах не є рекламою. Такий висновок експертизи. За результатами розгляду акту перевірки, Головним управлінням притягнуто до адмінвідповідальності керуючу магазином і до суб’єкта господарювання застосовані адміністративно-господарські стягнення у сумі 30,29 тис.грн.