Державний контроль за додержанням законодавства про захист прав споживачів

Від початку поточного року спеціалістами Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області розглянуто 240 скарг.

Аналіз звернень громадян свідчить про те, що найбільш гостра проблема, з якою звертаються споживачі – це якість непродовольчої групи товарів (мобільні телефони, побутова техніка), менший відсоток – надання побутових послуг та якість надання житлово-комунальних послуг, якість продовольчої групи товарів.

Значне місце у структурі розгляду звернень посідають скарги на неякісні послуги з гарантійного ремонту складно-побутової техніки.

За період з січня по серпень 2018 року сума повернутих коштів споживачам за неякісну продукцію (товари, роботи, послуги) становить 181,9 тис. грн.

За результатами розгляду скарг та проведених перевірок 82 особи притягнуто до адміністративної відповідальності та до 41 суб’єкта господарювання застосовано адміністративно господарські санкції за порушення Закону України «Про захист прав споживачів».

Управління захисту споживачів Головного управління Держпродспоживслужби в Херсонській області і надалі буде здійснювати державний контроль за додержанням суб’єктами господарювання законодавства про захист прав споживачів.